Hinner med en hel del idag!

Det vart inte att jag skrev mer igår.
Väntade på att hundarna skulle komma hem med Jonne. Så jag kunde klippa Nellie. Glömde dock ta en efterbild, så får göra det lite senare. Så ska ni få se hur fin hon blev.

Bazze gjorde jag också en liten klippning på. Det var inte riktigt dax. Men så dom skulle vara fina båda två samtidigt, klippte jag hans öronen & tassarna :)

Pigg idag igen :)
Var uppe med tuppen igår & är det idag igen. Inte ledsen för det. Vet bara inte när jag var det senast?

Idag blir det att jag egnar min energi till hundarna. Om det blir lite varmare ska jag bada/tvätta en av dom.

Har druckit mitt honungste nu. Stämbanden blev som värre idag. Nu hostar jag emellanåt så det känns som halsen rivs sönder!? Men jag har inte ont i halsen, det kliar bara...

Är det någon som har tips hur jag kan få halsen frisk på 3-4 dagar?

Kommentarer
Postat av: Trasdockan

Prova Strepsils, dom tycker jag är jättebra. De har bakteriedödande effekt. Finns på apotek och i vissa butiker. Dom har kommit med en ny smak "Ingefära" och den var riktigt god och effektiv. Sist jag tog dem så försvann mina halsproblem på ett dygn.

2011-11-10 @ 08:56:24
Postat av: Madeleineslife

Svar Trasdockan:

Tack för tipset!

Har glömt bort att jag har sådana hemma :)

Fick tips om att gurgla koksalt också, så det gör jag nu.. Skit äckligt! Men det som smakar illa brukar vara effektivt ;)

Kramis

2011-11-10 @ 14:43:45
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0