Droppen

Nu är jag vaken, shit vad trött jag är....

Har sovit på soffan, orkade inte helt enkelt flytta mig i natt.. Försöker samla energi nu, för snart ska jag iväg på konsert. Min syster Felicia, Elin, Katrin m.fl som jag känner uppträder idag. Det ska vara något alldeles extra, så ser fram emot detta med spänning.

Det är tema vatten, så namnet på konserten är Droppen.. Det andra 2 konserterna har jag legat inne på sjukhus, så äntligen ska jag få gå! 3:dje gången gillt! ;)

Nu håller jag på sätta på mig ett ansikte, så det åtminstånde ser ut som om jag vore vaken, får se om jag kan skaka fram lite kaffe... Det är slut :(
Känner att det är väl behövligt nu!

Dom har 2 konserter idag, men jag ska gå på den första.

Kommentarer
Postat av: Renée

Skickar dig en styrkekram så du kan gå på konserten!

2011-05-15 @ 18:26:24
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com
Postat av: Madeleineslife

Renée: Tack vännen... Dom hjälpte!

Kramis

2011-05-16 @ 11:58:40
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0