Nu faller regnet

ner ifrån himmelen..

Det kom inget oväder igår. Det var vad min känsla sa också, vilket stämmer 9,5 gång av 10. Regnet gör mig inget, det behövs! Det är mycket torrt ute! Sen att man kan önska att det regnade under natten & var sol på dagen är bara ett önsketänkande...

Sitter under min filt i soffan, mys... Jane kom in nu när regnet började. Tarzan har jag inte sett till på några dagar :(

Det blir lite hantverk idag tror jag :)
HTJ kommer efter lunch, ska städa det sista...

Kommentarer
Postat av: Skrutten

Ojdå...du skulle varit här då. Här åskade det och blixtrade flera gånger. Strömmen gick i hela samhället gång på gång. Jätteskönt, jätteruggigt och bara så underbart. fniss

2011-05-13 @ 11:01:07
URL: http://edslivet.bloggo.nu/
Postat av: Madeleineslife

Skrutten: Det vart inte så mycket sen. Jag hörde bara en knall. Synd, för jag tycker som du att det är lite mysigt.. hihi.. Ja, jag kanske skulle ha varit där ;)

2011-05-14 @ 03:03:27
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0