En väl behövd klippning...

Har haft en bra dag idag...

Avslutade gårdagen med ett kvälldopp. Riktigt skönt, dock inte när man klev upp igen. Men ångrade mig inte.

Idag har jag inte hunnit badat än, men har solat, läst boken, lekt med hundarna på tomten. Tillochmed hunnit klippa mig. Har behövt det en längre tid, pratade med min syster som också är frisör. Men då inte vi har fått till det så tog jag sken i egna händer idag. Mycket skönt, det var väl behövligt!

Så nu ser det frisaker ut igen & kommer vara lättare att borsta en tid framöver.

Nu under kvällen händer inte mycket, ska väl äta lite middag om ett tag. Njuta av resten av dagen som är kvar...

Vad har ni för er i sommarvärmen??...

Kommentarer
Postat av: Gina

Idag fick jag min diagnos iaf, och som jag misstänkte är det Ehlers-Danlos, överrörlighetstypen som jag har.

Läkaren gjorde mig måttligt irriterad med sin kommentar "barn mår bra av att vara lite missnöjda" annars gick det rätt bra.

Tack för att jag fått ställa alla korkade frågor till dig kring sjukdomen! Ta hand om dig!

2011-07-14 @ 22:03:24
Postat av: Madeleineslife

Svar Gina: Skönt att du fått svar på dina frågor, slipper känna dej dum för att du inte fått några svar..

Inga frågor är korkade!

Det är bara att fårga på & känn dig aldrig dum eller att frågan är för dum. Så ska jag försöka svara så gott jag kan :)

Tack detsamma... Kram Madeleine

2011-07-24 @ 20:43:55
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0