Bakdag tillsammnas med Sofia julen 2011

Sofia var här redan vid 9 tiden. Jag hade långt ifrån sovit klart. Då det har blivit för lite sömn 2 dagar tidigare. Men har man bestämt så har man & det är bara att kliva upp!

Det vart en lite mjukstart, vid 10.30 tiden körde vi igång. Sen var det fullt ös!

Kristyr på pepparkakorna var poppis! & mycket fina blev dom!




Nu kokas det knäck


Vi fick riktigt fina pepparkakor, knäck & kola. Så vi var supernöjda ändå!





Jag & Sofia har haft riktigt roligt tillsammans, bakat, skrattat,
misslyckats & lyckats!

Lussekatterna blev det inget av, då jag var för snabb i med jästen. Så degen gäste aldrig upp. Men, men, man lär sig av misstagen ;)

Får se om jag gör lussekatter nästa vecka?

Kommentarer
Postat av: EDSmamman

Jag ska sätta min peppisdeg ikväll hade jag tänkt men något gör att min kropp är helt i uppror! har så ont i kroppen trots massa extra morfin, så tur jag ska till läkaren på tisdag! har du köpt kristyr eller är det dom de säljer på ICA har inte testat dom, är dom bra? Ha det så bra!!!! kul med julbak!



Kramis

2011-12-04 @ 19:57:19
URL: http://edsmamman.se
Postat av: Madeleineslife

Hej vännen..

Nej så tråkigt! Hoppasw du är på benen igen snart!

Kanske måste ha någon annan kombi, så det hjälper?

Jag har börjat ta diklofinak ihop med ketogen. Det funkar super bra på mig. Så slipper jag ta stecolid..



Jag köpote kristyr på ica. Kommer inte ihåg vilket märke? Dom är i ngn beige färg på tub.

Dom var super! Fin färg oxå. Dom stelnade till lite, men då var det bara att stoppa dom i varmt vatten så var dom som nya igen. :)



Ser fram emot att se era peppisar sen ;) Kramis

2011-12-05 @ 16:56:31
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0