Rent & fint...

Nu sitter jag här i min rena soffa, njuter av att ha rent hemma igen!

Skulle vilja ta mig ut på en promenad. Det är mer eller mindre storm ute, inte för att det gör mig något. Men jag får mycket ont i öronen & Bazze får problem med öronen när det blåser... Så hoppas det mojnar innan solen går ner så vi kan ta en sväng.

Ska nog ta mig något att äta innan, börjar bli riktigt hungrig. Göra något kreativt då blir inge bra. Jag som blir så dålig när jag får lågt blodsocker också!

Vad ska ni har för en lördag som denna?


Kommentarer
Postat av: Anna

En tur till sportaffären för det årliga skoköpet som man alltid får ont i magen av huuujjj så dyrt sen en tur på sta .Efter det så svukkna fötterna så imorgon blir jag inne.Kram

2011-04-09 @ 21:24:45
Postat av: Madeleineslife

Ja det kostar ju... Behöver själv köpa nyapromenad skor. Men dom kostar ju mycket :( Så får nog spara lite innan jag har råd med det.. Förstår tt det blir en vilodag dagen efter... Ta hand om dej... Kramis

2011-04-10 @ 13:58:41
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0