Har känt på julpulsen...

För en kort stund i alla fall..

Följde med farfar & farmor in idag med anledningen att jag skulle till bla OT-Center.

Vi började med en fika på det vanliga stället, dit farfar & farmor alltid går. Mysigt, det var mycket länge sedan jag var med dom. Sen skönt att få komma ut bland folk, även om det är mycket påfrestande. Men på ett sett ger det mig energi.

Vi kollade in Jysk´s rea på julsaker & tittade lite på Rusta, det var vad jag orkade med många korta vilopauser ;) Fick köpa en julklapp. Resten sköter mina syskon & mamma har också hjälpt mig.
Vart en hamburgare på vägen hem, sen har jag legat på soffan.. Ska vila mig i form nu inför den stora, underbara helgen som väntar med massa värme & kärlek! Med familj & släkten...

Nu blir det spikmatta så jag får lite cirkulation igen, efter ha varit inlindad i filtar för att hålla musklerna varma.


Kommentarer
Postat av: sussi

Har du testa sånadär värmefiltar somd e gör reklam för? Min tanke var om de blir så varma?

2010-12-22 @ 21:42:17
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Madeleineslife

Sussi: Nej jag har ju inte det.. Men har velat haft en sen den kom ut förra julen! Allt som värmer är gott!! En annan sak som skulle vara bra & göra mycket gott för min kropp är en värme dyna i sängen... Men får hoppas på julomten ;)



Men för varma tror jag inte dom blir. Tror att det är en sådan pappas sambo har, den hon har är hon nöjd med i alla fall :) Har haft en som är till för bilsätet, den var guld värd!



2010-12-22 @ 23:13:38
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: sussi

Ahh.. Är med sugen på den i sängen :) Har även bråka om bolltäcke men de stranda efter vägen. De ska vara bra för de som har sömproblem och kronisk smärta så jag vill testa har inte råd köpa eget för 8000 :( Idag får ju de som har ADHD dom gratis här uppe om hjälpmedel.



Värme är alltid gpott mår groda när de kallt men vi har aramre än er nu peppar peppar bara 15 grader :)

2010-12-23 @ 21:50:48
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0