Min egna ekologiska gurka

Börjar komma i ordning hemma igen efter festen, mycket ställdes fram som ska bäras undan. Jonne har jobbat lika mycket den här veckan, så tiden där utöver till annat är svår att hitta. Idag har jag tagit det riktigt lugnt, trött efter igår och veckan som varit.
 
Igår träffade jag C, min sjukgymnast. Hon tycker jag måste öka min rehab träningen. Extra viktigt för mig som har en lite längre sträcka innan det blir bra. Ska försöka hitta en bra tid på dagen och få in rutinen.
 
Har dåligt samvete för att jag inte orkat hälsa på gammelfarmor, det är mycket länge sen nu. Tänker varje vecka, den här veckan ska jag hälsa på henne. Sedan räcker inte min ork till för att göra ett besök hos henne. Jag får försöka ta nya tag nästa vecka igen! Saknar henne massor, våra samtal!!
 
Hoppas dom hinner växa till sig innan det blir för kallt.
En gurka är på gång ordentligt! Min allra första slanggurka, är mycket stolt.

Önskar er alla en mycket trevlig och mysig helg!
 
Kram
Madeleine
Trackback
RSS 2.0