Harmoni-expo hösten 2014

Var lite osäker på om jag hade lust, men Jonne insisterade till att vi skulle åka. Vi kom inte iväg på lördagen som tänkt, jag var alldeles för trött och hade migrän, däremot mådde jag bättre på söndagen. Vi var lite sena på morgonen när vi skulle upp, åkte därför direkt iväg utan att äta frukost. Istället kom vi fram i tid och kunde i lugn och ro äta när vi kom fram.
 
Vi tog ett par varv runt innan vi köpte något. Den här gången blev det inte några föreläsningar vi gick på utan nöjde oss med att titta på montrarna. Jag prövade på Reconnective Healing, kände att jag behövde landa, hitta tillbaka till mig själv och minska stressen inom mig. Det var en perfekt liten kick! Kände flödet igenom kroppen och kände mig genast bättre efter.
 
Fick med mig några trevliga saker med mig hem.
Boken handlar om en kvinna som såg och hade kontakt med änglarna sen hon var liten, men hade hållit det för sig själv fram tills hon skrev den här boken.
 
Min nya favorit kortlek, vackra budskap från änglarna.
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0