Min nya frisyr 2014!

För en tid sedan ( den 2 oktober) klippte jag av mig håret, lovade att visa en bild på hur det blev. Har inte hunnit med att ta så många bilder sen dess, men hittade en i kameran från vi var på besök i Stockholm. Lite lätt rufsig efter havsluften ute på Skeppsholmen och Kastellholmen.
 
 
När jag gick ut gymnasiet började jag spara ut håret efter att haft kort hår hela mitt liv med alla möjliga olika konstellationer. Hade prövat det mesta i färg och form och var lite mätt på det, ville jag se hur långt jag kunde få och hur det skulle se ut. Nu har jag ledsnat på det och ville göra något nytt, en förändring, kunna färga håret igen. Min syster var lite frågade när jag lade fram förslaget, men var snabbt på idén om att klippa av det och vi bestämde en frisyr. Jag har inte ångrat mig, det är skönt, jag tycker det är snyggt och det passar mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0