Saker faller på plats...

Det har varit saker varje dag nu, försöker hinna med, orka & må bra. Har kännt mig ganska trött, har inte orkat på kvällarna, vilket inte alltid är så roligt att inte ha orken kvar till att umgås med Jonne när han kommit hem.

Men Bazze har träffat Emma igen, som var mycket positiv efter förra veckan & se resultatet!

Jag har träffat min sjukgymnast, tejpat axeln ordentligt! Pratat med ortopeden, det blir operation om ett par månader.

Fixat avloppet under diskbänkenen som inte fungerat på nästan 2 veckor.

Kikat på ny dator, skärm, etc för ergonomin skull. Orkar nu bara sitta korta stunder, & behöver titta på vissa anpassningar.

Idag fick jag hem rullstolen! Jippi, eller!? Missförstå mig rätt, det är såklart blandade känslor..

puh.. Mycket är det att hålla reda på.

Nu ska jag ta igen mig, sova & förhoppningsvis orka uppdatera här lite mer imorgon...

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0