Midsommarhelgen 2014

Haft en mysig helg tillsammans med människor jag tycker om! Vädret kan vi inte styra över, vi hade det bra och uppehåll under firandet vid majstången. Det var vi glada för! Hoppas du också haft en bra helg, med trevliga möten, sång, god mat och kärlek!?
 
Igår var vi båda väldigt trötta, som om vi skulle ha festat natten lång, konstigt! Tog oss möjligheten att slappa hela midsommardagen! Mycket skönt, bara vara, plocka lite, fotboll, film och mys.
 
Regnade gjorde det även idag, därför tog vi bilen in till civilisationen, centrum (inomhus). Passade bra när vädret inte var bättre att shoppa lite. Rullstolen var med för första gången på en shoppingrunda. Vilken "frihet" det gav oss. Fram och tillbaka utan att behöva tänka på att jag skulle orka runt. Inne i butikerna gick jag för kunna se kläderna och få röra på mig. Bemötandet jag fick var toppen! Vilket jag var orolig för, varför vet jag inte? Jag är fortfarande Madeleine, bara att jag sitter ner. Det är något jag fått för mig att andra skulle se mig på ett annat sätt. Kändes inte så, var precis som vanligt. 
 
Hittade en del fint både till mig och Jonne. Till att börja med köpte vi en praktisk och snygg väska som vi kan hänga på rullstolen. Och inte en ryggsäck som jag tänkte först, en helt vanlig handväska, av lite större modell.
 
Nu är jag ganska mosig i huvudet och trött. Dags att sluta ögonen, samla ny kraft inför nya veckan. Just det, kom på att jag fick en bettskena från tandläkaren i torsdags. Den har jag nu hunnit sova med i tre nätter. Det är som natt och dag. Vaknar inte med samma smärta i käkar, huvud och nacke. Den gör skillnad! Så tacksam!!!
 
God natt <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0