Slappat tillsammans och haft en skön dag

Haft en lugn söndag, vi var trötta både jag och Jonne, det tog tid innan jag kom igång i kroppen. Blev inte någon tur till stranden idag, vi har suttit ute på altanen istället och njutit av sommarvärmen. Hundarna har självklart gjort oss sällskap, däremot Taran har vi inte sett sen i fredags eftermiddag, undrar vart han håller till? Helgen har gått alldeles för fort, i morgon är det måndag som betyder en ny arbetsvecka för Jonne.
 
Får se om timmarna räcker till att göra några ärenden den här veckan, skulle behöva uträtta några. Hoppas också jag kommer iväg till Tempus, det är snart tre veckor sen jag var där nu, det känns! Behöver tid tillsammans med honom för att orka min rehabilitering, som också är min sjukgymnast önskan. Är jätteglad att jag har Ida som ser efter och motionerar honom nu helt och hållet så han slipper bli lidande av min rehab.
 
Nu är fotbolls WM över, kanske det kan bli lite ordning igen på mina rutiner på kvällarna. Är inte van längre att vara uppe sent och orken finns inte riktigt, men spännande och underhållande har det varit.
 
Hoppas din helg varit skön och mysig, kanske har du semester?
                                                         
Foto: Madeleine G
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0