Havet, sommar, jag njuter!

Njuter i fulla drag av sommarvärmen, den gör gott för kroppen!
 
Igår fick jag även möjlighet att ta mig till stranden, vilket betydde mycket! Sitta här hemma hela dagarna är inte lika kul. Fick känna vinden i håret, känna doften av hav och se segelbåtarna i fjärran.
 
Den här killen har Power! Ingen vågar gå nära och han har tagit över en bit av stranden, han vaktar medans hans familj guppar en bit ut och fångar mat. Stor ståtlig och vacker var han.
 Foto: Madeleine G
 
Vi har också kunnat ta kvälldopp tre kvällar i rad nu jag och min andra hälft. Det är ett skönt sätt att avsluta dagen på, uppfriskande, kunna rensa tankarna, då det är alldeles stilla, fridfullt och vackert! Det går bra med axeln när jag kan gå i vattnet och bottnar, då kan den bara hänga ner efter kroppen nu när jag kan var utan axellåset större delen av dagen. Då jag inte utsätter axeln för "fara" är jag utan och använder den när jag blir trött, får ont, är på promenad eller bland människor.
 
Sitter på altanen under taket, väntar på Jonne ska komma hem, då bär det av till stranden!
 
Önskar dig en fin helg med massa kärlek!
Madeleine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0