Vi får se vad ortopeden säger?

Idag ringer det från dolt nummer, jag hoppas på att det ska vara ssk som har en återbudstid åt mig. Fick en tid till OTP den 18/2 igår när jag ringde. Men önskan var att komma tidigare, hon skrev upp mig på korta varsel listan.

Det va hon som ringde, det finns ett återbud imorgon. Vill du ha den? Innan hon ställt klart frågan svarar ja, JA!! Imorgon gäller det, hoppas på att jag får något konkret besked, som tex en magnetröntgen eller dyl. Då det måste göras någonting!

Annars försöker jag använda armen som vanligt, det gör ont, men jag måste. Den är annorlunda nu, det knäpper, som att den hoppar & är glapp. Det tar emot i vissa rörelser också, därför är det bra om den blir undersökt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0