Lyckad överraskning till Jonne

Igår firade vi Jonnes födelsedag, väckte honom med fika på sängen & han fick självklart öppna paket från mig också!


Hade en överraskning kvar till kvällen, har haft mycket jobbigt i en veckas tid för att inte säga något. Då ska ni veta också att han är extremt nyfiken, hade jag sagt minsta lilla hade han gjort allt för att luska ut det! Allt från att handla maten till middagen, kunna förbereda maten, att han inte fick boka in något osv...

Jag lyckades, han misstänkte ingenting! Han blev överraskad!!! Hade bjudit hem vänner på middag, han trodde att vi skulle bli själva hemma... Det blev succé, vi hade en mycket trevlig kväll, avslappnad, med prat & skratt. Tack för att ni kom & överraskade!!

Idag fick jag betala med råge för veckan som varit! Har legat däckad hela dagen som om jag skulle ha druckit alkohol hela helgen. Varenda muskel var stel i ryggen, bultande huvudvärk, trött.. Har inte gjort någonting, lät kroppen vila. Nu laddar jag om för en ny vecka!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0