Sweden international horse show 2014

I sista stund bestämde jag mig för att gå. Hade hört att biljetterna var slut, men fick nys om att det fanns kvar, kanske inte bästa platserna, men ändå. Bokade söndagens avslutningsshow. För första gången skulle den hållas i Friendsarena. 

Det visade sig att dom platserna vi fick inte alls var tokiga, riktigt bra sikt hade vi. 

Det bjöds på riktiga shownummer! Kändishoppning, akrobatik, hoppning av världsstjärnor, spänning i form av fyrspann, kadrilj och julavslutning. 
 
Thomas Ravelli var en av dom stjärnorna som hoppade.

Fyrspann 
Akrobatik 

Kadrilj 

Julavslutning 

Varje gång jag varit på detta evenemang har dom överträffat mina förväntningar och det har bjudits på faktiskt show!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0