Hektiskt!

Är trött nu, inte hunnit vila som jag borde gjort. Den här dagen som jag trodde inte var hektisk, blev ganska tuff. Den började lugnt, kanske lite för lugnt. Hade full koll på vad klockan var, men tiden rann iväg ändå, lunchen fick jag äta på stående fot. Precis när jag ska åka har Nellie tagit sig utanför staketet. Hon hör inte mig fast hon står bara precis utanför, hon är så inne i det hon gör. 10 min sen vart jag till sjukgymnasten. Hon tejpade mig, men satt samtidigt i telefon med datorsupporten. När jag var på väg hem stannade jag till hos några vänner, lämnade en DVD där om horsemanship, som dom skulle få låna av mig. Blev kvar där i 2 timmar, drack kaffe och pratade om livet.
 
Hem, släppte ut hundarna på tomten medans jag bytte om till stallkläder. Iväg igen till Tempus, tiden rann iväg när jag pratade med henne jag hyr utav. Men jag gjorde det jag tänkt, Tempus fick hoppa igen i longeringen. Mycket duktigt är han, gjorde ett bra jobb! Hemåt igen, bytte om igen, åt middag, på med stallkläder igen, iväg och släppte in hästarna. Hem, klädde på mig mer, ut med hundarna på en kortare promenad, jag tog moppen och Jonne gick. Väl inne igen, satte mig i soffan, värkte mina knän. Efter lite massage, avkoppling ska jag nu sova min Beauty sleep. För göra mig redo inför nästa utmaning i morgon.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0