Varför går jag emot mig själv!?

Borde inte ha åkt till jobbet idag, kände redan när jag vaknade att värken inte skulle släppa, försökte med det mesta innan jag skulle åka, den försvann inte. Kämpade ett par timmar på jobbet, men kände då att det blev för mycket. Jag har lovat mig själv inkl andra att inte ta ut mig fullständigt, att inte dra ner på det som är viktigt. Vad händer, jo jag går emot min kropp, drar ner på umgänget med hästen, vänner, träning etc. Jag har inte ridit på 2 veckor! Kan inte göra så emot mig själv! Måste prioritera mig själv & ingen annan, för om jag inte gör det blir de missvisande i utvärdering senare som FK & AF ska göra (hur mycket jag orkar arbeta?!).

Vill inte ha det så här, trött, ont, orkar inte umgås på kvällarna, lägger mig tidigt!


Ligger på rygg i sängen, ska sova om några minuter, imorgon blir det sol, tänker inte låta den här jobbiga dagen/veckan förstöra min helg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0