Kaos, sorterar, skönt med en paus hos Tempus då!

Fick en del gjort inne idag, köpte en byrå av min bror för någon vecka sen, den har jag flyttat in i skaparrummet idag. Den sväljer en hel del av mina saker. Har sorterat, tömt en garderob & flyttat dom till byrån istället. Men va prylar jag har! Det tar evigheter att sortera! Behöver plats att ställa pärmar på, men har ingen bra hylla för dom. Funderar på att flytta om lite, kanske att jag får rum med dom i en av bokhyllorna!? Sen allt plock, jag blir tokig, ser inte ut som om jag gjort mycket, men det tar aldrig slut.

Fick en paus när jag åkte till Tempus, hade missförstått henne jag skulle rida med på eftermiddagen, som tur va var en annan tjej där & Vi kunde rida ut tillsammans :-D






Kommentarer
Postat av: [email protected]

Kram Andrea

Svar: Tack! Kram tillbaks
Madeleinelife

2013-09-25 @ 13:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0