En ny vecka, en ny chans!

Dom flesta av växterna har jag planterat nu. Det är en rosbuske, en mini "granboll" & en klematis kvar. Till dom behöver jag hjälp att gräva gropar, sen är jag inte helt säker på om dom ska planteras där jag tänkt från början? Behöver inhandla ett passade fat till krukan där minigranen i form av en boll ska växa.

Köpte pelargoner på rean också, men det visa sig att jag har dåligt med krukor, behöver inhandla några som matchar.

Idag är det en ny vecka, en ny dag på jobbet, en ny chans att göra saker annorlunda. Förra veckan blev inte som jag tänkt mig med Tempus, orken räckte inte & det var första gången på länge jag inte red under hela veckan. Hoppas det bara var för den gången, för jag behöver rida för att hålla igång min träning, det får inte bli åsidosatt nu när jag börjat arbetspröva. Viktigt! Det säger även min sjukgymnast & AF säger att det är viktigt att inte allt annat blir försummat.


Första dagen är avklarad, ligger i sängen nu & ska försöka återhämta mig inför morgondagens utmaningar :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0