Massage inte lik någon annan!

Thaimassagen jag fick idag hjälpte men jä**ar va tuff den var!! Det var som att min kropp manglades flera gånger. 2 timmar lång med 2 personer, det är inte många centimetrar a kroppen som inte gåtts igenom. Det är ett måste för att dom ska hinna bli färdiga. Dom använder varma örtpåsar som dom värmer med på musklerna, vilket gör att mycket spänningar släpper. Vet inte hur många gånger don konstatera att jag var mycket stel! Nu klarar jag mig i 2 veckor ;-)

Jonne mötte upp mig efter & vi tog en kort tur på stan för att göra några ärenden. När vi var påväg till bilen fick jag de vackra lövverket på huset.




Kommentarer
Postat av: Edsmamman

Så vackert!!! och taimassage är tufft men skönt, jag har varit på det en gång i mitt liv faktiskt. Men i övrigt så kör jag med Ayurvediska behandlingar, och de hjälper så mkt. Förutom Kundaliniyoga som faktiskt läker ut EDS, tro det eller ej, men jag blir bättre och bättre även om det är ett himlarns hårt jobb. och mycket pengar går det. Synd att allt alternativt ska vara så dyrt, för det är ju vi som är sjuka som så väl behöver det. Jag har skrivit ett väldigt utelämnande blogginlägg om min abstinens och min sjukhusvistelse, hoppas jag gjorde rätt som skrev om det, men det känns bra samtidigt att vara öppen med det.. Hoppas du har det bra!!! kramar P

2013-10-13 @ 22:53:26
URL: http://edsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0