Fika besök & nostalgi ifrån barndomen!

Nostagli när man tittar i gamla fotoalbum.

Idag hade vi besök utav Ylva, Sören & Mikaela, som jag känner sen jag var liten. Hade inte setts nu på många år, tills för ett par veckor sedan. Pratade då om att bjuda på fika, visa hur jag bor idag & att Jonne skulle få lära känna dom. Vilket vi gjorde till verklighet idag (lördag) :-)

Apropå nostalgi tittade vi igenom gamla bilder på hästar ifrån min ungdom, de vill säga 13-17 år sedan. Många minnen dyker upp ifrån den tiden, vilket är mycket roligt! Prata om hästar som fanns då, vilka som finns kvar & vilka äventyr dom bjudit på osv..

Vi gick en långpromenad i vintersolen, dumt att missa det fantastiska vädret ute! Hundarna var på glatt humör & tycker alltid det är spännande med nya människor. Vi pratade då om andra gamla minnen, olika höskördar som Sören varit med på, platser han varit på runtomkring här där vi bor. Vilket är kul att han känner till området.

Dom var också med när jag fick Tempus, vilket är lite drygt 16 år sedan. Lång tid! Därför tog vi tillfället att hälsa på honom idag. Kan knappt förstå själv att jag haft honom så länge!?



Hoppas vi ses snart igen!? Jättekul att ni kom idag :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0