Vila passar bra en dag dom denna!

Vila, vila å vila lite till... Tar på krafterna att vara på äventyr! Den nytta jag gjort idag är att betala räkningar, resten av dagen har jag tillbringat på soffan. Passade bra idag att ha en sådan dag, när regnet har öst ner. Vilket jag är glad för, annars hade allt häromkring blivit gult & brunt. Men nu får växterna & naturen ny kraft att leva vidare igen!

Det blir en bättre dag imorgon, hoppas min edskropp är i bättre form då! Kanske får jag också ny kraft av regnet!?






Kommentarer
Postat av: andrea

Ja vila eds kroppen är bra,man gör det man har energi till.Så man inte blir helt slut hamnar i massa svårare värk skov.Har rengnat här med bra så torrt ute.Blir skönare luft med renska det kvava.Ha en underbar dag.Andrea

2013-07-31 @ 08:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0