Söndag-Tisdag

Idag tog jag igen mig på förmiddagen efter helgen & gårdagen. Det tog på krafterna efter årets varmaste dag. Våran termometer gav upp, det visade bara ett streck, vilket betyder att det passerat 50 grader! Vi fick inte något gjort av det vi planerat, jag tog en ridtur på Tempus under förmiddagen. Resten av dagen spenderade vi vid havet, med bad, korsord, fika.. Hundarna fick också ta sig ett svalkande dopp, men först under kvällen när vi vågade ta en promenad utan att dom skulle tuppa av!

Igår var vi på middag hos vänner till Jonne, jag träffade dom för 2 år sedan som hastigast. Nu fick jag chansen att lära känna dom lite bättre, vi blev bjudna på grillat & jordgubbar till efterrätt :-) Vi pratade länge, det blev en sen kväll & vi var hemma efter midnatt.. Sammanfattningsvis hade vi mycket trevligt!

Solen sken likaså idag, jag har passat på att njuta av den här hemma. Fixat lite i trädgården, gosat med hundarna & solat..

Nu värker mina ögon, tackar för mig, behöver några (många) timmars sömn nu!... ;-)

Kommentarer
Postat av: andrea

Trevligt du haft det :)

2013-07-10 @ 09:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0