Sol & bad!

Kan inte klaga efter denna dag!! Haft en lugn & skön dag tillsammans med min kärlek. Badat, solat, slappat, njutit, skrattat, pratat... Vi hann med två stränder, äta lunch, fika å läsa några rader innan det var dax att åka hem.

Första stoppet blev till en strand som ligger på en camping, där är det fullt av badsugna, vi hittade en plats på kanten, i gräset, där vi hade utsikt över hela stranden & havet.


Nästa strand är något helt annat! Den är lugn, högst några familjer samtidigt, betydligt mindre strand, mysigare, båda stränderna är det långrundt på, klart å fint vatten, fin sandbotten. Här åt vi lunchen å fikade..




Känner att jag suger i mig all sol jag kan få! Värmen gör att jag mår bra & inte alls får/har lika ont. Att ta ett dopp emellanåt är bara uppfriskande å skönt! Har tagit en del fina bilder idag med min Pentax K-5, men är alldeles för trött nu, tar det imorgon...

Kommentarer
Postat av: andrea

Så fint :)

Svar: Tack söta!!//Madeleine
Madeleinelife

2013-07-15 @ 08:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0