Tänker på dej min vän ♥

Idag begravdes en av mina nära vänner. Kunde inte vara på plats,

men han finns i mitt hjärta.

Tänker på dom goda minnen vi hade tillsammans. Dom gånger han fick mig att skratta & på gott humör. Men även dom gånger han fanns som ett stöd, en famn att gråta i. Hjälpte mig när jag inte kunde komma utanför dörren då jag var insnöad. Mina djur älskade honom precis som han älskade dom!

 

Han var en sådan vän som fanns när man behövde honom, som tyckte om att få andra å skratta, som gillade att ha roligt själv, en vän som ställde upp.

 

Kommer alltid minnas dej & alla minnen vi fick tillsammans ♥

 

(Denna bild tog jag samma dag som när ja fått beskedet, det var som att allt det gråa försvann & himmlen sken upp när jag tänkte på honom. Som att han visade sig & tala om att det var ok)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0