Mörbultad

Blir arg på min kropp som inte gör som jag vill! Den har gett mig hemska smärt, värk & trötthet den här veckan, lite mer än vanligt! Jag tar försökt med allt, men när jag i torsdags var i staden för att hämta ut lite av mina mediciner tog det stop! Mötte Jonne på ICA, där vi bara skulle handla lite, innan vi var klara kändes det som om jag skulle svimma av smärtan. Han kollade med min massör om hon hade tid, hon avbokade en kund för min skull, raka vägen dit.

Det hade inte gått längre tid än 2 v sen sist, men den massagen var som bortblåst. Jag var stenhård i kroppen precis överallt! Hon var tvungen att ta hjälp av en tjej till, i 1 1/2 yim masserades jag & dom fick inte bort allt. Men jag kunde andas normalt igen & var betydligt rörligare i kroppen än innan. Väl hemma igen kände jag mig ganska mörbultad efter den tuffa massagen, svullnade på vissa ställen i kroppen som nacken, blev varm & fick feber. Det här var i torsdags, igår var jag inte heller pigg, febern kom tillbaka på eftermiddagen.

Har sovit hyffsat i natt, men bör ta det lugnt även idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0