Longeringen med en ny övning!

Tanken var att longera Tempus idag över några bommar, vilket jag också gjorde, men när det fanns ett sockerbitshinder uppställt sedan innan kunde jag inte låta bli. Kan inte minnas hur många år sedan vi hoppade eller jag löshoppade honom, därför var det roligt att testa igen. Han tyckte att det såg läskigt ut till en början, men efter några skutt gjorde han det av egen maskin :-)



Det blev ett lyckat & roligt träningspass!

Har plockat rödavinbär idag, det var dax. Nellie & Bazze gjorde mig sällskap, lät Nellie smaka ett vinbär, vilket gjorde att hon ville "hjälpa" mig att plocka! Lätt att vara efterklok, men det gör inte så mycket, hellre att hon äter lite av mina vinbär än annat äckligt!



Har haft en underbar helg, många nya intryck & glada skratt! Ska visa lite bilder ifrån den imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0