Jag har också lyckats!

Är ganska tom just nu, försöker komma på något bra att skriva. Har många fina intryck ifrån helgen, men kan inte tänka klart just nu. Ett tecken på att det är dax att lägga sig kanske?
 
Har problem med min telefon, jag har tappat den i marken så den har spruckit. & efter det lever den sitt egna liv, den laddar ur fortare, hänger sig, jag kan inte ta emot mms & nu kan jag heller inte gå ut på internet. Så det är dax att göra något åt det!
 
När jag köpte den för ca 8 månader sen tog jag en försäkring, den gör att jag kan ta ut en ny telefon för 500 kr i självrisk. Vilket den är värd alla gånger. Men det är bara att jag måste ta tag i det. Leta upp mitt papper på försäkringen, ta reda på hur & vart jag ska ringa så jag får en ny. För nu håller jag på bli tokig!!
 
Vet att det är ganska vanligt att man lyckas krossa displayen på dom nya telefonerna med touch skärm. & jag är en av dom... ; )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0