Snygga & varma vinter plagg

Lyckades i vanlig ordning shoppa kläder för en bra pris, igår på modevisningen!.. Detta var vad jag fick med mig hem.
 
Har myst i den här sköna "teddyjackan" från Jacson ikväll, när jag var lite ruggig..
 
& tänkte inte heller frysa om huvudet i vinter ; )
 
av märket HV Polo
 
Jag som ofta är stel i nacken så tror jag denna "scarf" i flis från Pikeur kommer värma gott...
Den går i rosa, vilket inte syns på bilden..
 
Hittade flera riktigt snygga jackor & dunvästar från märket Pikeur, men visste inte vilken jag ville ha. Det var nyheter för vintern. Så får grunna ltie på det innan jag bestämmer mig om jag tänker slå till på någon av dom?? Dom kostar ju en slant, så vill inte göra något förhastat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0