Sarah Dawn Finer

Vi har inte kunnat spela några CD- skivor, då den funktionen var trasig på vår stereo.
 
För ca 8 månader sen tog vi in en annan som fanns här hemma. Den har sen dess stått i bokhyllan i väntan på att bli inkopplad.. Vilket inte blivit gjort! Ganska irreterande, då det inte alltid är så bra teckninng på radion eller när man vill lyssna på något särskilt.
 
Så vi har allstå bara kunnat lyssna på radio inne & fått lyssna på skivorna i bilen. Men idag tog jag saker & ting i egna händer. Kopplade ur den gamla, torkade bort allt damm som samlats bakom. Ställde dit den "nya" & kopplade in den. Det tog ca 4 min. Eller, ja i och för sig fick jag göra ett lite större hål på baksidan av skåpet, så att sladden kom igenom. Så allt som allt tog det kanske 30-40 min.. Löjligt!! Men en typisk sak att skjuta framför sig & tänka gör det sen. Ja just det, jag tar tag i det imorgon..
 
Nu är den på plats, har kunnat spela den nya skivan vi köpte igår.. 
 
 
Fick äntligen höra henne live i somras, när hon sjöng på svenska. Annorlunda & riktigt bra!! Likaså den här skivan, riktigt bra & texter som griper tag i en... Precis så som jag vill att en skiva ska vara!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0