Phytomer ansiktsprodukter

Mina ansikttsprodukter har räckt ett helt år! Det tror man inte, förpackningarna ser ganska små ut & när man använder det i stort sett morgon & kväll.. Passade på att åka till J när hon hade öppethus & vi var i krokarna, så fick dom till ett riktigt bra pris!
 
En snygg påse med produkterna, det gillar jag!
 
Kartongen innehöll en Velvet Cleansing Creme, Toning Cleansing Lotion
& Thirst-Relief Creme
 
Ska testa deras Regard Merveilleux (ögon gel). Mina ögon är känsliga, så har regaerat på andra cremer, så vi får se om jag slipper svedan?..
 
Hittade också ett snyggt höstfärgat läppglans utan socker.
Så det blir inte klibbigt som andra..
 
Bidrog till bröstcanser fonden genom att köpa ett exklusiva badskum, som har en len & svag doft av vita roser. Doftar precis lagom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0