Nu har jag en ny!!

Äntligen har jag "fått" en ny telefon!!!
 
Jag betalade en självrisk på 600 kr & fick ta ut en ny telefon för sammma värde som jag köpte min mobil för. Var helt säker på att man vara tvungen att ta samma telefon, det var så som jag förstod det. Men i själva verket med den försäkringen (på mobilen) jag tecknat & så får jag ta ut en ny telefon, vilken som. Men till det värdet jag köpte min telefon för.
 
Så då kollade jag efter utbudet som fanns, vad jag använder en telefon till. Så efter en liten fundering vart det en Sony experia acro S. Den kom ut för 2 månader sen. Den har en 12 megapixel kamera, ett HDMI uttag som gör att jag kan koppla upp den till TV, en kamera knapp vilket blir lättare när jag tar bilder, den är damm & vattentålig m.m
 
Så tror den kommer passa mig & att jag kommer bli nöjd med den : )
 
Den sitter i laddaren nu, så imorgon så ska jag starta den, längtar...
 
 
 
En lånad bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0