Inte så ofta som jag vill...

Igår fick jag nog av all smärta, när inget hjälpte!

Men med tillräckligt av extra smärtisar lyckades jag vända trenden, så fick sova hyffsat i natt.

Så idag vaknade jag första gången på jag vet inte när, i år tror jag, utan värk i nacke & huvudet. Så jag slapp ta extra smärtisar på morgonen :)

Min önskan var att hälsa på djuren på gården. Kollade tillbaka i tiden & jag har bara varit där 3 gånger i år! & det är nästan 2 månader sen sist! Trodde inte det var sant! Shit vad tiden går. Riktigt tråkigt att jag inte har mer ork att vara där... Men det är så mitt liv ser ut, jag vet inte från dag till dag hur jag mår? & den tiden som gått i år har inte varit den bästa.

Men idag när det var fint väder & min kropp tillät mig så tog jag mig dit. Så tillsammans med hundarna, har jag suttit ute i solen, njutit, pratat lite med dom som också var där.

Hälsade & klappade på hästarna, dom fäller nu all vinterpäls, så jag vart alldeles hårig av dom! :)

Hundarna skuttade av glädje för att få vara där igen... Kunna springa omkring, nosa & leka! Det värmer i mitt hjärta...

Nu har jag vilat en stund & ska ta en varm & skön dusch...

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: edscatch22liv

Härligt du kom i väg :) ha een fin måndags kväll styrkekramar.

2012-03-19 @ 17:34:24
URL: http://edscatch22liv.bloggo.nu
Postat av: Madeleineslife

Svar: Tack! Tyvärr var de inte min dag igår :(

Men bättre idag :)

Kramisar tillbaka /Madeleine

2012-03-20 @ 16:00:46
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0