Inte ofta på besök..

Det vill inte som jag vill, påbörjade ett inlägg under e.m. De försvann & sen kommer jag inte ut på bloggen via datorn. Så det får bli ett inlägg via mobilen, så bilderna får ja göra ett nytt försök med imorgon..

Har inte hänt mycket under dagen, sov fram till 13.30 idag!! Lite trött efter helgen..

Så tänkte bara vila idag, fram tills min yngsta lilliasyster ringde. Vi vart spontant inbjudna på middag till mamma, då min morbror kom på besök. Vilket man inte kan missa, då vi inte ses så många gånger per år : ( Så nästan alla vi i familjen samlades & åt middag ihop! : D Jättetrevligt var det...

Nu är vi hemma igen, nattar djuren å ska lägga mig själv. Är helt slut i kroppen, den värker trots lite extra väktab. Så nu ska ja få lite massage & hoppss på en god natt sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0