Slappa dag hemma

Idag har vi haft en riktigt slappardag!

Vi båda behöde det.. Bara dragit benen efter oss. Sov länge, åt en lång frukost, pysslat lite inne, pilla navelludd ;)

Imorgon är det dax för Amie att bli döpt. Så har gjort kortet till presenten idag. Presenten har jag förberett sen tidigare. Men får vänta med att publicera bilderna, tills jag givit bort dom.

För en gång skull sitter jag inte i sista sekunden & fixar med det.. Fast ska inte säga för mycket ännu, blomman är inte i ordning gjord & paketen inte inslagna. Så ropar inte hej än, tar tillbaks det! ;)

Igår hälsade jag på min syster Sofia på vägen hem, efter ha gjort några ärenden. Alltid lika kul att träffa henne. Finns alltid massa att prata om.

Var så riktigt slut igår, somnade på soffan, Jonne fick stötta mig till sängen & sen somnade jag bums! 12 timmar senare klev jag upp ur sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0