Länge sen jag fick känna doften av häst...

Idag har jag hälsat på hos Tempus. Vet inte när jag var där senast??

Alldeles för länge sen!!
Det har varit busväder idag. Så åkte dit för att han skulle få stå inne & torka upp lite. Medans jag åkte in till staden.

Köpte tyg som jag ska sy ett fodral till min nackkrage & solade en stund. Tyget har jag tänkt köpa LÄNGE! Men det har inte blivit av. Men nu har jag det hemma, så hoppas jag snart orka sy dom också. Det kommer göra att den ser lite roligare ut, lätt att ta av & tvätta. & framför allt jag kan byta efter humör & kläder.

Hämtade upp Freja på vägen hem, som var på fritids. Lämna henne hos Lisa vid stallet, dit jag ändå var på väg. Klädde på Tempus hans nya, fina täcke & släppte ut honom i hagen igen. Hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång jag åker dit! Saknar att vara i den miljön. Men min kraft har gått åt till annat nu ett tag, som t.ex flytten...

Imorgon ska jag laga ett hål, har ångest inför det. Men det ska nog gå bra?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0