Idag tog vi tid för oss själva...

Thai massagen gjorde sig påmind idag. Hade svårt att vakna i morse, det värkte i nacken. Det vart också en lång dag igår!

Men jag tog mig upp så vi kunde äte frukost tillsammans. Sen lag jag mig å vila igen faktiskt, medans Jonne fixade med lite annat.

Frasiga våfflor vart det till lunch, de har jag inte ätit på åratal! Till efterrätt en diklofoinak. ;)

Tog en sväng förbi stallet för att kolla att täcket satt som det skulle på Tempus. Han såg ut att må bra, täcket satt på plats. Då kan jag vara lugn & slappna av. Vi vart inbjudna på lite kaffe av pappa. Vi hade en liten trevlig pratstund tillsammans innan vi styrde hemåt igen.

Då vi bara sved om & åkte igen. Bio hade vi pratat om. Vi valde mellan Stig Helmer & Hamilton. Då J inte är så förtjust i action, så vart det det en nostalgi tripp med Stig Helmer. Den var helt ok, men väldigt seg. Så för första gången i mitt liv nickade jag till på bio. Det är nog en film att se hemma & inte på bio.

Efter vart det en spontan middag på restaurang. Första stället såg dött ut, andra var det fullt på, men tredje vi kollade fanns det plats åt oss. Riktigt god mat fick vi. Jag åt en kyklingrätt.

Nu är jag hemma igen, vi ska toppa kvällen med lite ost & kex, som jag inhandlade i torsdags. Den var tänkt igårkväll, men då jag var för trött så blev det inget.

Hoppas ni haft det lika trevligt som jag!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0