Ett steg närmare min dröm!

Nu har det hunnit bli kväll, sista dagen på veckan & det är dax att tänka på refrängen.. Men innan det tänker jag skriva några rader.

Det har snöat här större delen av dagen & blåst. Så vi höll oss inom hus då. Jonne hjälpte mig att rensa ut dom stora grejerna i mitt bliviade pysselrum. Jag har tagit små plocket. Vilket var en del. Trots att jag inte burit tyngre än ett block med papper, så var jag tvungen att lägga mig en timme å vila, helt slut!!

Efter den vilan, det hade slutat snöa, så tog vi en kvällspromenad med hundarna. Det var helt plötsligt ljust ute, tack vare snön. Det har man saknat i vinter. Man blir tröttare av att det är mörkt så många timmar.

Har du märkt något av det?

Nu är det så gott som tömt, det är en garderob & ett skrivbord kvar. Så nu kan jag börja titta på vad jag vill ha för mönster & färg på väggarna & golv. Så spännande!!!

Längtar!!

Så nu sitter jag framför datorskämen i sovrummet. Här får jag nu sitta tills rummet är klart. Vissa grejer har vi burit ut, andra ställt undan & vissa fick vi placera om i resten av huset, som daton. För att kunna tömma rummet helt. Så Bazze & Nellie får inte längre ligga i sängen på natten utan nu på madrass på golvet..

God natt, sov så gott!

Kommentarer
Postat av: pianick

Styrkekramar hoppas det går,framåt för dig med.Lika trevlig blogg som vanligt.Här har det varit väldigt tufft men hoppas det lungnar sig.Haft lång blogg paus kram

2012-01-23 @ 18:25:54
URL: http://pianick.bloggo.nu
Postat av: Madeleineslife

Svar Pianick:

Tack snälla!! Åå vad glad jag blir att höra det! Hoppas du blir bättre & kommer i en bättre fas! Här går det upp & ner, men försöker uppdatera så ofta jag kan! Dock blir det inte varje dag, men så gott som...



Kram kram /Madeleine

2012-01-24 @ 17:00:21
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0