Det svämmar över

Nu blåser de ordentligt här hemma. Dom har utlämnat klass 2 varning söder ut i landet. Får se om vi får behålla stömmen. Har tänt lite ljus & tömt upp lite vatten, uti fall att..

Vi har precis kommit hem igen efter ha varit å storhandlat & innan det, ätit ute på restaurang. Super gott & mysigt så här en vanlig tisdag.

Det tog även idag lång tid innan jag kom igång. Hann somna om på soffan efter frukosten & lite TV tittande.. Men sen har jag hunnit med en del städning. Håller på att tvätta undan här hemma. Vet inte hur det händer, men tvättkorgarna (som vi för tillfället har 2 st av) svämmar över.. Medans maskinen har varit igång, har jag dammat av sovrummet & plockat. Det gör man jämt, men alltid är det saker överallt..

Så nu ska jag bädda med nya påslakan, som vi fick av mamma i julklapp. Så mysigt att få krypa ner i en renbäddad säng & pricken över i:et är när sängkläderna är nya!

Trodde jag skulle hunnit sammanfatta året som gått idag, men får skjuta upp det ytterligare någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0