Fika med bananmuffins!

Idag har jag haft besök av min vän Laila H, som bor näst gårds..

Bjöd henne på lunch, en räksallad med fetaost & svarta oliver. Till efterrätt vart det bananmuffins (nybakade). Som alltid har vi massor att prata om ;) 

Det var första gången hon hälsade på mig sen jag flyttat. Så det vart en rundvisning både inne & ute. Hundarna fick springa med & leka av sig medans vi var ute.

Det är alltid skönt att ha vänner som bor lite närmare oxå. Som är lätt att ta sig till. Jag känner inte några här i närheten som jag umgås med annars. Vi har känt varandra länge! Men under par år inte setts något, utan haft sporadisk kontakt. Men sen jag flyttade lite närmare henne så tog vi upp den igen.

Vi har flera gemensamma intressen, bla annat när hon hade häst stod de hos oss i många år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0