Ett kärt återssende med min vän!

Igår var vi på trippel kalas. Mina farmor, faster & kusin har fyllt år & nu firade vi dom alla 3 på samma gång.
 
Det bjöds på grillat & bakverk, vi åt i massor & skrattade en hel del.. Efter några timmar var vi hemma igen, ganska trötta, i alla fall jag. Somnade på spikmattan, & vaknade sen ganska öm i ryggen!
 
Idag har vi träffat min gamla goa vän A, som jag inte sett på ett par år nu. Vi möttes upp på en restaurang & åt middag tillsammans. Det var första gången J träffade henne. Vi hade en mycket trevlig stund tillsammans & självklart massor att prata om!! Alltid lika roligt när vi ses & det spelar ingen roll hur länge det går mellan varven. Men hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång!
 
Nu hemma igen, så är det dax att lägga sig & vakna upp till en ny vecka, med nya möjligheter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0