Shopping

Haft en härlig & rolig dag tillsammans med Laila H.

Vi skulle båda in till staden, så varför inte slå följe? ;)

Åt en lunch ihop, riktigt gott & super mätt blev jag...


Sen fortsatte vi eftermiddagen med att strosa på stan, kika in i butiker som vi inte varit i tidigre. Hittar massa snyggt som man vill ha! Bla en skinnjacka, som ja många år har letat efter & nu hängde den där till mig!! :)

Ska nog kika på den igen... ;)

Sen hittade jag blusen jag varit ute efter i en butik som jag just aldrig varit i tidigare.. Som jag slog till på!


Köpte metallic pennor som jag kan skriva på foton & vanligt papper, blir riktigt snyggt!


Avslutade med att inhandla hundmat & där efter skilldes vi åt. Ja åkte hem till just hundrna :)

Tack Laila för en super härlig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0