Halsfluss & pencelin

Ingen tvekan ifrån doktorn om att jag har halsfluss.

Hon tittade lite snabbt med en lampa. Sen skrev hon pencelin åt mig som jag ska äta i 9 dagar.

Som tur va så har ett nytt apotek öppnat i stan som har öppet till klockan 19.
Så vi hann hämta ut den också.

Kollade tempen igår när jag kom hem, den visade 38.6 (har hört att man ska plussa på 3 grader när man tempar i munnen?)! Någon som vet?
Men hur som var jag helt slut!

Jonne köpte lite blåbärsproviva som jag fick i mig & kunde ta pencelinet. Sen lag jag mig på en gång. & svettades som en gris! Fick torka täcket efter 2 timmar...

Men idag känns jag klarare i huvudet, huvudvärken har släppt & febern har gått ner. Så det vänder nog ganska fort nu..

Kommentarer
Postat av: Anna D

PC brukar ju som tur är göra underverk!

Krya på dej. <3



Kram!

2011-09-23 @ 23:44:15
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0