En snabb lunch tillsammans

Fick en lugn förmiddag hemma, innan jag åkte.

För att möta upp Sandra med barnen & äta lunch tillsammans. Vi gick på en kinarastaurang, jag åt dagens lucnh som bestod av, friterade jätteräkor med sötsur sås.

Trodde jag inte skulle hinna eller orka detta idag, då jag måste packa klart i rahuset. Men det gjorde jag, glad är jag för det!

Var ett tag sen vi sågs, barnen har hunnit växa massor!





Åkte sen direkt till radhuset, för att packa lite grejer. Det minskar, men det tar sin lilla tid! Minst sagt!! Hoppas på att kunna åka tillbaka imorgon.

Hann hem & vila en stund, äta för att sen sjunga för full hals! :)
Nu tänker jag avsluta denna dag.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0