Märklig natt sömn

God förmiddag..

Har varit uppe ett tag nu, har sovit konstigt i natt.. Kommer ihåg att jag har drömt en hel del. Men det är luddigt & rörigt?.. Nellie ville ut 2 gånger under natten, klockan 06.00 var jag klarvaken. Försökte sen somna om när Jonne åkt, det gick sådär. Vid 8 tiden klev jag upp.

Så har hunnit vara ute på en morgon tur med scooter tillsammans med hundarna. Det är mer eller mindre storm ute. Men klädde mig med vinterkläderna så frös ingenting :)

Nu tänkte jag dricka mitt förmiddags kaffe & läsa tidningen..

Vad ska du hitta på denna tisdag i oktober?

Kommentarer
Postat av: åland

jobbigt med nätter som blir så där hackade och malda med konstiga drömmar emellan!



jag har arbetstränat idag och nu blir det viiiiila tills eftermiddagen då dottern ska h'ämtas, ikväll ska jag på mitt livs första föräldramöte i skolan!

Spännande bara värre!



I morn blir dt oxå spännande...då ska belutet tas om vadsom händer efter arbetsträningen...huga va pirrigt!



Hoppas du får en fin eftermiddag!

2011-10-18 @ 12:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0