En natt ute på krogen!

Sen sist ja skrev har jag huinnit med en hel del!

I fredags var jag å packade i radhuset. Tyckte inte att det var så mycket kvar. Men det är små plocket som tar längst tid av allt. Jag fick med en del hem hit, resten ska vi ta idag. Så mycket vi hinner, i alla fall.

Igår var det kör rep stor del av dagen! Målet var att hinna genom alla låtar innan konserten. Vi hann nästan, innan folk började droppa av.

Där efter följde jag med några av körmedlemmarna till staden. För att senare på kvällen gå ut tillsammans. Vi umgicks innan, åt Thaimat, gjorde oss i ordning. Var flera år sen jag var ute på krogen senast! Men igår var det dax igen!!

Det är ett ny öppnat ställe som vi ville gå på.
Vi röjde hela kvällen tillsammans på dansgolvet.


Var hemma igen vid 02 tiden på natten/morgonen. Det som var extra skönt med att gå ut igår & vakna idag, var att jag fick ligga 1 timme längre i sängen. Utan att det märktes.

För ni har väl kommit ihåg att ställa tillbaka klockorna?
Om inte gör det nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anna D

Oh vad fin du är människa! :)

Jag har inte kommenterat på ett tag, men jag har läst. Mår inte så prima just nu, så kommentarerna kommer på skam, tyvärr.



Ser att du, som så många med oss, har det jobbigt så här på hösten, stundtals.

Ha en fin ny vecka, hoppas du har det bra.



Kram!!!

2011-10-31 @ 00:06:41
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0