Raportering

Nu äntligen fick jag datorn att vilja det jag vill igen!

När jag startade den tidigare idag, så ville den inte alls. Den hade helt enkelt hängt sig.

Igår när vi kom hem då jag varit en sväng till staden, ätit ute & hälsat på lilla Amie. Så var jag på tok för trött för att ens tänka tanken på att blogga...

Har bilder från gårdagen, men laddar mobilen nu, så dom kommer lite senare.
Nu tänkte jag mest uppdatera så ni vet att jag lever. Idag har vi städat, packat upp en kartong.

Gått en lång skön promenad med hundarna!
Fick träna lite lydnad ockå. Bäst att passa på när Jonne är med, så man kan dela upp hundarna.

Nu är jag super trött, hungrig... Så bäst att stänga ner för en stund, vila fram tills maten är klar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0