Älskar blommorna som ramar in trädgården så fint...

Har försökt ta det så lungt jag kan idag, då jag behöver alla krafter & energi tills imorgon & på lördag..

Mina 2 fingrar känns av ordentligt nu efter jag har kikat runt, uppdaterat mig på era bloggar. Som jag nu under en tid har haft svårt att hänga med i, tyvärr. Men det är min EDS.. Men jag har inte glömt er, LOVAR!

Har kunnat sitta ute ett tag under eftermiddagen. Men inte i någon bikini idag inte, det var mjukisbyxor, strumpor & fleesjacka, nackkrage & stickad halsduk på det.. För att inte bli kall & få ont. Önskar så innerligt att jag hade haft scootern nu, så jag kom ut på långpromenader dessa dagar. Men imorgon får dom springa av sig riktigt ordentligt på gården :)

Mina rabatter blommar för fullt nu, det är så vackert! Tänkte dela med mig lite av det..

Nu har jag fått min natur rabatt full med blommor... :)


Dessa små söta lila blommor finns nu i hela rabatten, dom täcker jorden. Jag tog dessa ifrån gräsmattan en bit på 10x7 cm. Nu har dom förökat sig i hela rabatten, lite till & slutar inte :)




Min månads blomma


Har fler blommor att bjuda på, men det blir till en annan dag.. Nu MÅSTE jag sova! Hej svejs... :)

Kommentarer
Postat av: åland

Så himla fin blommor:) Härligt med marktäckare...så man slipper ogräset!

Jag har inte sett min trädgård på två veckor så det har säkert hänt massor!

2011-05-19 @ 08:18:45
Postat av: Madeleineslife

Åland: Ja marktäckare är underbart! Då sliper man oxå se den fula jorden.. Jobbigt för dej.. Vet hur det är! Då får du njuta extra av mina bilder då :)

Krya på dej...

2011-05-19 @ 12:53:13
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0